Thursday, March 10, 2011

Kawan ala maya.

Salam. Di pagi yang indah berserta dengan tiupan angin yang membelah pantai ni, moh kita bincang sikit pasal kawan di alam maya atau kawan online with short la. Ampa rasa kawan online ni baguih ke tak? Adakah depa betul2 nak jadi kawan ampa? atau sekadar nak mengorat dan mintak no tepon? 

klik untuk tumbesaran

OH MAN..aku bukannya takkan bagi tapi ampa suka ke bagi nombor tepon kat orang yg ampa tak kenal? pasai tu la aku tak bagi. kalau member rapat aku takpe la jugak nak bagi pun. at least kena make sure dulu la yang dia ni boleh dipercayai. tapi, bagi aku kalau nak summarize generally la, ade la certain2 boys tu boleh dipercayai. kadang2, aku rasa best sangat dapat chatting ngan depa. aku boleh citer pendapat aku, masalah aku, kenangan2 silam aku. pastu, kena pulakyg otak style gila2..huh, i like!

Tapi, bagi aku, bersosial di laman sosial ni agak best la jugak. sebab tak keluar rumah pun, dah boleh dapat 1693 kawan..HAHA! lagipun dah takde nak buat ape ni sementara nak tunggu result, umah pun ade broadband, apa lagi, moh kite bako! eh bako mendenye, moh kite online! sori ter'Kak Limah' plak.


Rilek ar kak limah..bergurau pun takleh..adess..so, kalau kak limah ade fesbuk, nak la jugak aku add untuk jadi teman aku di laman sosial ni..kah3..so, aku ade sorang kawan yg aku kenal di alam maya ni, then last2 jadi kawan di alam realiti..bermula di YM je pun..last2, jadi kwn benaran..keh3..berani betul dia datang umah aku mase rayer..gile.

Acu
  So Nazrin Farhan@Acu, rayer tahun ni bolehla nak dtg lagi..ceh, nasib baik la aku ni baik..bagi je ko masuk umah..dah jadi one of my besties dah mamat ni..bagus3..best lepak ngan dia and dia ni dah ade makwe ok..dia pun junior aku, so takde mase ah nak gosip2 murahan ni..

Kawan online juge boleh jadi tempat luah masalah..aku suke je citer2 pasal skolah or so whatever..aku ade lagi sorang kawan online yang aku rase baru je kenal bulan lepas la kot..kedah boy..yeahh, hidup utare! gile semangat.

Faizuan
 Wey sumpah aku rindu gila nak chat ngan ang. aku saja je buat entry ni lepas ang balik kedah..haha..bila2 ang mai sabah, ang chat la pulak ngan aku ya. ang memang best ar. bangge aku dapat kenai ang. dia ni duk sabah mase cuti ni. 2 hari yang lalu baru je balik kedah. dia la pembaca setia blog aku ni. isk3, terharu teman ni ha. rindu nak chat ngan ang sampai pkul 3 pagi. nak gelak2 ngan ang. adoi..ade mase, aku pi melawat ang noh. HAHA

So, tu antara member2 online aku yang sangat rapat dan baik ngan aku. so jangan pkir negatif je kalau sebut pasal fesbuk or so whatever ni. maybe ade certain2 or maybe bukan certain2 la, kebanyakannya yang salah gune then jadi la benda2 negatif tu.





p/s : Add la fesbuk aku. kalo tak aku bako korg! kah3

 

2 comments:

  1. untungla anda jmpe bestie on9..
    bukn sume orng dpt peluang cmni..

    ReplyDelete
  2. tenkiu..insyaAllah awk akn jumpe juge nnti :)

    ReplyDelete