Thursday, March 17, 2011

MEMORIES~

Salam all. Today, merupakan hari yang paling aku tak boleh lupe. 1st convo dalam hidup. From 27th December until 15th March, at last, aku berjaya menamatkan this English Prepatory Course. Petang tadi, dah buat majlis kat Hotel HillCity, Ipoh. Takleh blah punye hotel. kah3. sabo jele. 


Well, kitorg pergi ke sane naik bas sekolah. pergi balik RM14. standard ar tu. Majlis convo ni kena gabung dengan bebudak SGA Ipoh. hmm, takde la sembang ngan diorang pun. lagipun diorang yang pilih hotel and set the ceremony flow. so, kitorang just pergi and makan je. just enjoy ape yang ade. bak kate bebudak Ipoh, kitorang kena buat show during the ceremony. untuk entertainment la kan. plannye malas la jugak nak buat. dah bagitau pun last minute. sape yang nak beb. ahahha. introducing the emcees! Amani and Faiz~


Amani


Faiz

 Macam biase kalau majlis2 ala ala profesional cmni, mule la banyak flash2 kamera. rakam sana sini. teknologi beb~ aku pun tak lepaskan peluang. ape lagi, gune handy cam bapak aku, rakam ngan snap gambor la ape lagi. 

Boys

SGA Ipoh & KK emcees

more boys..

Mane girls? Rilek2, cuci mata dulu. ahaha

Gambar girls takde sangat la. ulat bulu tol alia.
dah2, dah tiba masanye..makan time!

perghhh~
Well, makanan dia boleh tahan. macam yang ampa tengok, ade mi goreng, nasik goreng, popia, sandwich, sosej, ayam goreng. giler ah, aku memang hentam semua skali. kah3. alia, majlis perbandaran. sedap weyh! berbaloi aku bayar. rugi ar kalau tak makan bebanyak kan. huhuu..so, enjoy~
Hah, ni gambor girls. ade pun. ahahah

makan!

makan lagi!

Aku rase kalau ucapan vip ke sape ke mesti korang tak nak tengok kan gambar depa. aku pun bengkek je tunggu speech banyak giler. dah la lapor. tak sempat makan beb. nasib baik makanan boleh tahan. perghh!

Dan tibalah masenye untuk tunjukkan our perfomance. korang nak tau ape dia? no stage2 show la wey. just video je. tapi, sangat bermakna pada aku dan semua member2 aku di SGA Kuale ni sebab dah bersusah payah buatkan video ni. especially, my friend, Shaika
 sebab dah tolong buatkan video ni. mantap! thanx a lot babe :D



Aku tak pernah buat video best cmni. memang semartt ah! thanks to Eddie, Faiz, Amirul, Syafiq, Ariff, Aini and Syuhada sebab sudi bersama2 menjayakan video ni. walaupun aku tau korang takkan baca ni, but I have to say this. Really appreciate u guys!

big applause please. CONGRATES to SGA Kuala Kangsar sebab menang banyak award and the Best Student Overall goes to Syuhada! congrates yo! The guest said that SGA KK dah menang six times berturut2 every year for this course. big congrates guys!

bersama Mr Manjit Singh aka the interviewer ( adik Karpal Singh)
sempat tapau popia..keh3

Sir Amir


anak Sir Amir..seriously CUTE!








SGA KK MEMBERS :D










p/s : This memory never fade, guys.seriously. ily







2 comments: