Wednesday, March 30, 2011

Sukekan pembaharuan?

Assalamualaikum ya ahli kuburrrrr..haha. gurau je. jgn nk perasan ahli kubur plak. so, pada pagi yg indah lagi mulia ni, aku nak nyembang skit ngan kome ni. penah naik bas? Ya Allah, x penah??? yang x penah ni kompem ade driver sendiri. eleh, mentang2 kaye. HAHA. guro2 je yop! ke ade yang tak kenal apa itu bas? hurmm, nampaknye alia terpakse membuat pendedahan serba sedikit pasal bas. kah3. hah, nak tau, klik sini

Well3. Sejak start aku skolah di Kelantan 5 tahun yg lalu, cewah imbas kembali, dari Form 1, aku telah diajor naik bas kalau nak balik ke rumah yang tercinta dan juge skolahku yg besar lagi megah berdiri. Syok oo! naik bas ngan mmber maunye tak best. Even aku ade tragedi hitam mase Form 3 pasal bas tapi itu tidak menjadikan aku benci kepada pengangkutan awam. kah3.

Aku suke Transnasional! Dan aku bertambah suke apabile Transnasional telah membuat satu pembaharuan dengan menambah jenis bas yg baru! mempersembahkann......

Skyview

Skydeck
Oh man. I just love this! Sgt2 suke pembaharuan ini. especially Skydeck. best! nak tgk kat dalam dia cmne? sangat2 different dengan bas yg biase sebelum ini. lebih lawa dan cun.


Sangat gempak! fuh, terase mcm dalam flight bila naiknye. tambah lagi yg sit yg special kat tengah2 skali tu. siap ade wall depannye. yela, kang kalau takde, ngah sedap tido, tetibe tengok2 dah ade kat luar bas. HAHAHA. so, u all kne try naik skali. bukan skali je, berkali2 la. huhu. ceh, nk promote la plak. 

Hari tu, lepas pegi ambik result, malam tu tiket nak balik ke Kuale. so, ni la bas yg kitorang naik. terase sangat bertuah bila dapat bas ni. cantik! siap snap2 gambar lagi. tu yang tak tahannye. mne taknye, mse naik tu takde org, ape lagi. jgn lepaskan peluang keemasan ni. bile lagi nak menggile dalam bas ye dak?

Naiklah Transnasional~

PEACE~


p/s : Bas skolah aku pun style. :D

No comments:

Post a Comment