Monday, April 4, 2011

Fenomena hebat melanda Malaysia!

Assalamualaikum dan salam sejahtera saye ucapkan. So, seperti mane yang anda ketahui Malaysia telah digempar, digegar, dihentam dan dibelasah oleh satu fenomena yg sering menjadi buah mulut org ye. Korang tau tapi tak tau? hohoho. Sori tergelak mcm sumo plak. Ok la dahla meroyannye. Tengok ABP? Tak tengok? Penipu besor kome ni. HAHA. Ending ABP menjadi sangat best dan gempak apabile keluar Abi Hurairah dan yg paling femes, Usop Wilcha. Ya Allah. Suke btoi aku tengok!






Sumpah tengok 8 juta kali sambil gelak cakar2 dinding pun tak kisah dah wey. Aku tak sangke filem ni boleh femes sampai macam ni woo. Dan ini sedikit sebanyak menyimbahkan rase bangge dalam hati aku kerana menjadi anak sejati kelahiran Kuale Kangsor. 


" Emm. Awk duk mne ye? "


" Kuale Kangsar."


" OHH..geng Kak Limah."


Nasib baik tak kate aku ni Kak Limah. Haishh. hoho. Tak percaye? Aku ade buktinye.


Klik untuk tumbesaran


Klik untuk tumbesaran


dan lagi

Klik untuk tumbesaran

Macam2 btol. Aku mmg tak sangke penangan citer ni sampai mcm ni. Tak cukup dengan ABP, dialog2 nye slalu je jadi sebutan manusia di atas muke bumi Malaysia ni.

" Moh kite bako! "

" Ce cite, ce cite."

" Soley soley "

Huh! hebat sungguh. Citer ni mmg mendapat sambutan ramai ar wa ckp lu. Sape tak tengok lagi mmg rugi beb. So Kak Limah, komen skit...



Haa. Baguih. Sporting btoi Kak Limah ni. Ni yg sayang ni. HAHA. Bukan tu je, di fesbuk pun, sampai ade fanpage woo!






p/s : Lagu Enjit2 Semut pun dah femes balik. :D

1 comment: