Monday, April 4, 2011

Salahkah menjadi Muslim?

Assalamualaikum semua. Ape kabo? harap semuanya sihat sejahtera di samping keluarge tercinte. Bak kate org putih, in the pink of health. Try korg translate. Di dalam kesihatan merah jambu. HAHA, fail! rilek2. gurau2 jap. so, hari ni, as usual aku blogrunning. ape barang blogwalking. hua3. Aku suke bace blog2 yg berkaitan ngan dunia ni. For example, bende2 pelik ke, kire mcm rekod2 dunie ke dan ape2 yg sewaktu dengannye. Jadi, aku pun terjumpa la gambar2 kartun yg sememangnye comel dan sgt bermakna pada org Islam serta seluruh penduduk dunia. Gile tak ayat aku? Tapi hakikatnye aku tak gila. 


Let's cekidaudd pak daud~


































Well3. Very cute and meaningful kan? Betul je ape yg dalam kartun ni. Kenape ape2 je yang kaitan dengan Islam membuatkan semua org tak puas hati? Renung2kan..dan selamat beramal. Sekian dari Prof Madya Datuk Dr Alia. kah3










p/s : I LOVE ISLAM ~

No comments:

Post a Comment