Thursday, April 14, 2011

Kritikan Pertama

Well. Actually, lama dah aku nak post ni, tapi baru hari ni aku nak post. Fyi, blog aku ni baru je beroperasi tahun ni. Tepat 1 Januari. Memang terbaeek laa. So, awal bulan lepas, aku telah berjaya mendapatkan kritikan yang pertama. Pergh! Memang terbaeek~ Nak tengok?


Let's cekidaudd pak daud..


klik utk tumbesaran


Memang agak panas. Tapi aku kan cool. Wat blur sudah. Bukan semua orang suke dengan ape yg kite wat kan. Dia ni bengang dengan ENTRI ni. Haha. Aku mintak maaf la kalau tak suke. Tujuan nak bergurau je. OK, wassalamu.






p/s : Luckily, I have a chatbox. Easily for me to see these stuff. :D 

4 comments:

  1. hua3..tu addict betol kt MU..
    ak un sokong Mu gk..
    mybe dy x pt trime gurauan ko tu...

    apepun ni pngalmn..bukn snng nk kne kutuk cmni..ngeh3..:P

    ReplyDelete
  2. hahaha. btol2. ni pmnat fanatik kot.
    aku mmg hrgai gile kutukan ni. hahaha

    ReplyDelete
  3. out blog,
    our opinion
    xkan psal bola pon nak gdoh :D

    ReplyDelete