Sunday, May 1, 2011

Baru tau best rupenye pegi disko. ^^

Salam. Hari ni, aku nak citer skit yang beberapa hari lepas, aku pergi disko. Buat ape? Enjoy lar! Ingat nak pergi berkebun ke kat disko. Sangat best ok. Sumpah! Kalau tak caye baik korang try. Bak kate orang muda, bagaikan syurga dunia. Walaupun dunia ni takde syurga tapi tu sekadar analoginye. 


OKla aku mengaku aku tipu. Kuale Kangsor aka Bandar Diraja mane nak ade disko. Ape daa. Wahaha. Kalau ade pun, watpe aku pegi. Baik aku on9. Lagi syok. Tu la keje ko. On9 je. Bak kate Alexander Graham Bell, lebih baik bersosial di laman sosial daripada bersosial di alam realiti. 


OK. Ape kaitannye ngan tajuk hari ni? Beberapa hari yang lalu, aku tersangat boring mase on9. Aku suke sangat dengor lagu. Then aku mintak la link drpd memberku lagu best2. Dia pun bagi. Aku pun layannn~




Lagu ini sangat best ok. Aku dah ulang lebih 8 juta kali.

Yang ni pun layann~

Ni pun best.


Lagu yang lain x brape best and klip videonye cam haram.Banyak sangat adegan mintak pelempang. Wahaha. Yang ni je terbest. Panic At The Disco! Sbb tu la aku kate aku pegi disko. Ngeh3. Tipah Tertipu. Harap korang tak sentap. Babai!



p/s : Suare vokalisnye ensem. WHOAA :D 

No comments:

Post a Comment