Monday, May 2, 2011

Aku suka mereka. ^^

Aku suka mereka. Siapakah? Mereka hensem. Mereka style. Mereka nampak educated. Mereka nampak pandai. Siapakah? Biarlah. Bajet William Shakespear? Oh tidak. Juga bukan bajet Britney Spears. Aku suka mereka. Lelaki yang berkaca mata. Siapa yang hensem? Mereka kah? Kaca matakah? Both! 


Ni pendapat aku jela. Man with glasses = HOT. Tak nampak nerdy or geeky ke? Ade aku kesah? Aku pun berkaca mata. Wahaha. 


Aiman Azlan



Hensem? Sape kenal dia? Dia agak femes ye di Youtube. Silakanlah tengok vlognye. Aku cakap mereka hensem tak semestinya aku suka. Just sebagai complement or faktor penarik jela. Imej mereka ini membuatkan aku lebih respek depa. Respek?




Ya, respek. Mereka kebanyakannya pandai. Bijak. Clever. Intelligent. Dan ape2 je words yg sewaktu dengannye. Aku telah mencurahkan pendapatku ini dalam group SBP's StuDents 0610/0910 dan telah mendapat sambutan hangat.


klik utk tumbesaran


Ade yg setuju ngan pendapat aku ni ha. So, kpd lelaki berkaca mata di luar sana, anda hensem. ^_^






p/s : Aku berkaca mata gak. So, aku hensem. :D

5 comments: