Tuesday, May 3, 2011

Herghh! FAKE!



What we see is fake! Baru ku sedari sebenarnya orang cantik tak banyak dalam dunia ni. Semuanya dusta. Palsu semata-mata. Jangan tipu lah, minah Korea cun woo! Arghh, penipuan yang ketara! Tu semua kuasa mekap. Jangan tipu lah, mat saleh hot! Mat saleh ialah nama lelaki. Gabungan Mat dan Saleh. So, diorang tak hot. ^_^


Tiada niat di hati nak condemn2. Cuma sekadar pendapatku. Ya, aku tahu aku tak cantik. Blah la ang Alia. -,- Hahahaha. Aku serius ni. Cuma bagiku, perempuan yang cantik ialah perempuan yang menjaga akhlaknya dan auratnya. ^_^


=,="
SEE? Ya Allah. Muka yg macam makcik pun boleh jadi jambu bagai. Kuasa mekap. LOL. Patot la hari tu aku pegi Korea tak nampak langsung makcik2 yang huduh lagi jelik. Wahaha. OK aku tipu. ^_^










p/s : Seindah hiasan ialah wanita solehah. ^^

No comments:

Post a Comment